Zakodowana kraina Zosi

Liczba odwiedzających: 10
Druga edycja międzynarodowego projektu STEAM (Science, Technology, Engineering, Art, Mathematics): Zakodowana Kraina Przygód Zosi 2025 -2026. To wyjątkowa inicjatywa, która wprowadza bWaszych uczniów w fascynujący świat nauki, rozwijając przy tym umiejętności pracy w zespole oraz kreatywne myślenie. • Rozwój kompetencji STEAM – uczniowie zyskają umiejętności z zakresu nauki, technologii, inżynierii, sztuki i matematyki w sposób zintegrowany i praktyczny. • Kreatywne myślenie – realizacja zadań pobudzi wyobraźnię i twórcze podejście do rozwiązywania problemów. • Umiejętności kodowania – poprzez zabawę, dzieci nauczą się podstaw programowania, co rozwinie ich logiczne myślenie. • Praca w grupie – współpraca nad projektami pozwoli uczniom doskonalić umiejętności komunikacji i współdziałania w zespole. • Świadomość kulturowa i ekologiczna – zadania związane z różnorodnymi świętami poszerzą wiedzę uczniów na temat różnych tradycji i zwyczajów oraz ekologii.